Hyppää sisältöön

Strategia

Lukeudumme Pohjoismaiden johtaviin ravintolakonserneihin, ja olemme pohjoiseurooppalaisen ravintolamarkkinan luova uudistaja. Haluamme olla mukana ravintolaelämysten kaikissa vaiheissa.

Haluamme mahdollistaa elämyksellisen elämän yhä useammalle

NoHo Partnersilla on Suomessa kolme vahvaa liiketoiminta-aluetta: Ruokaravintolat, viihderavintolat ja tapahtumaravintolat. Lisäksi toimimme kansainvälisesti Norjassa ja Tanskassa. Merkittävä sijoituksemme Better Burger Society toimii Friends&Brgrs-brändillä Suomessa ja Holy Cow! -brändillä Sveitsissä.

Laaja ravintolaportfolio tuo liiketoimintaamme vakautta ja kestävyyttä. Tavoitteenamme on strategiakaudella 2025–2027 jatkaa vahvaa ja kannattavaa kasvua Suomessa. Tämän lisäksi haluamme vahvistaa markkina-asemaamme Norjassa ja Tanskassa yhdessä osaavien kumppaneiden kanssa, sekä sijoittaa myös muihin kansainvälisiin ravintolatoimialan synergiaetuja tarjoaviin yhtiöihin.

Kaiken toimintamme lähtökohtana on asiakas: olemme vahvasti mukana heidän elämässään, niin arjessa kuin juhlassa. Tämä on vahvuutemme nyt ja tulevaisuudessa.

Kannattava kasvu Suomen ravintola- ja viihdemarkkinassa

Tähtäimessä 350 miljoonan euron liikevaihto vuoteen 2027

Strategiakaudella 2025–2027 konsernin tavoitteena on saavuttaa Suomen liiketoiminnassa noin 350 miljoonan euron liikevaihto ja ylläpitää nykyinen hyvä liikevoittomarginaali.

Aktiivinen sijoitustoiminta kansainvälisessä ravintolamarkkinassa

Miksi?

  • Yhteistyö osaavien sijoittajakumppaneiden, esimerkiksi pääomasijoittajan tai toisen suuren toimijan, kanssa vauhdittaa kansainvälistä kasvua, tuo mukaan paikallista osaamista ja tasapainottaa riskejä
  • Aiempi kokemuksemme tukee onnistumista – olemme aktiivinen omistaja, ja tuomme mukaan toimintamallimme synergiaedut ja toimialatuntemuksemme
  • Sijoitustoiminta luo omistaja-arvoa, joka realisoituu omistuksesta luopumisen yhteydessä

Miten?

  • Tavoittelemme sijoitustoiminnassa ravintolaliiketoimintamme kasvua ensisijaisesti nykyisissä toimintamaissa, ja olemme kiinnostuneita myös muusta toimialaamme tukevasta liiketoiminnasta
    • Tavoitteenamme on rakentaa, laajentaa ja kehittää erilaisia konsepteja ja liiketoimintakokonaisuuksia, joissa omistusosuutemme voi vaihdella, ja kun jalostustyö on tehty, niistä voidaan irtautua
    • Uuteen toimintamaahan laajentuminen vaatii joko riittävän suuren kertainvestoinnin sopivan markkina-aseman saavuttamiseksi, tai laajentumisen on tapahduttava jonkun olemassa olevan brändin välityksellä 
  • Euroopan kasvavalla premium-hampurilaismarkkinalla toimiva Better Burger Society irtosi NoHo Partners -konsernista 1.4.2025 ja on nyt yhtiöllemme merkittävä sijoitus, jota kehitämme aktiivisen omistajan roolissa
  • Olemme enemmistöomistaja Norjan ja Tanskan ravintolaliiketoiminnoissa, ja etsimme sopivia paikallisia kumppaneita portfoliomme laajentamiseksi
  • Olemme enemmistöomistaja Norjasta lähtöisin olevassa minigolfin, baarin ja yökerhon yhdistävässä Camping -ketjussa, jonka olemme skaalanneet hankintahetken kolmesta Norjan yksiköstä 11 ravintolan ja neljän toimintamaan kansainväliseksi ketjuksi
  • Enemmistöomistuksemme tanskalaisessa pakkausmateriaalien toimittaja Triple Tradingissa on esimerkki synergisestä sijoitustoiminnasta, joka tukee konsernin ydinliiketoimintaa