Hyppää sisältöön

Liiketoimintamalli

Yhdistämme paikalliset vahvat brändit ja konseptit elämyksellisiin ruokailukokemuksiin. 

NoHo Partners hallitsee useita tunnettuja ravintolabrändejä niin kotimaassa kuin ulkomailla. Laaja, parhaille liikepaikoille keskittyvä ravintolaportfoliomme tuo liiketoimintaan tasapainoa, vakautta ja kestävyyttä myös silloin, kun markkinaympäristössä tapahtuu muutoksia.  

Kehitämme olemassa olevaa ravintolaportfoliotamme toteuttamalla harkittuja yritysostoja, perustamalla täysin uusia ravintoloita ja skaalaamalla ketjuuntuvia konsepteja sekä niiden nykyisissä toimintamaissa että kansainvälisesti. Lisäksi teemme sijoituksia ravintolatoimialaan liittyviin yhtiöihin kansainvälisesti yhdessä osaavien kumppaneiden kanssa. 

Voimme omistaa portfolioomme kuuluvia ravintoloita kokonaan tai toimia yhdessä ravintoloitsijoiden kanssa, jolloin me tuomme enemmistöomistajana yhtälöön suuren yhtiön osaamisen ja skaalaedut partnereiden vastatessa ravintolan operatiivisesta toiminnasta ja tunnelman luomisesta. Kansainvälissä sijoituksissamme voimme olla myös vähemmistöomistajana osallistuen silti aktiivisesti omistamamme yhtiön kehittämiseen. 

NoHo Partnersilla on Suomessa liiketoimintaa kolmella liiketoiminta-alueella

Brasserie+Deux+ravintola+tampere

Ruokaravintolat

Laaja valikoima brändejä suurimmissa kaupungeissa ja vetovoimaisimmissa keskuksissa.


Viihderavintolat

Suosituimmat yökerhot, peliravintolat ja houkuttelevimmat vapaa-ajanviettopaikat kaupunkien parhailla liikepaikoilla.

NoName yökerho
Messukeskus_NoHo gaala


Tapahtumaravintolat

Kattava tapahtumaosaaminen ja laadukkaat brändit auttavat luomaan elämyksiä niin pienemmissä yritystapahtumissa kuin suurissa koko kansan yleisötapahtumissa.

Kansainvälisesti keskitymme aktiiviseen sijoitustoimintaan kansainvälisessä ravintolamarkkinassa.

Norjan liiketoiminta

Monipuolinen, laajalle asiakaskunnalle suunnattu ravintolaportfolio kasvavassa markkinassa. 


Tanskan liiketoiminta

Vahvalle pohjalle rakennettu liiketoiminta hyvillä kasvunäkymillä. 


Better Burger Society

Kansainvälistä kasvua ravintola-alan sijoituksilla.

Kannattavan kasvun resepti

  1. Paikalliset brändit ja kuluttajakonseptit 
  2. Omistaja-arvoa luova yrityskauppamalli ja toimialan vahvin kokemus yrityskaupoista Suomessa 
  3. Yrittäjyyttä korostava partnerimalli ja vahva yrityskulttuuri 
  4. Operatiivinen osaaminen yhdistettynä dataan perustuvaan toiminnanohjaukseen 
  5. Suuren toimijan mittavat skaalaedut ja synergiat hankinnoissa, myynnissä ja hallinnossa 
  6. Vahva työnantajamielikuva ja houkuttelevat brändit takaavat työvoiman saatavuuden