Strategia
NoHo Partnersin strategia ja taloudelliset tavoitteet strategiakaudelle 2022–2024: Hallittua kasvua ja kannattavuuden parannusta
Yhtiön visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolatoimija. Yhtiön toiminnan keskiössä ovat sen arvojen mukaisesti yrittäjyys, laatu, ihmiset, kannattavuus ja vastuullisuus. Arvojensa mukaisesti yhtiö tulee julkaisemaan ESG-raportin toimintaperiaatteistaan vuonna 2022.
Yhtiön pitkän aikavälin taloudelliset tavoitteet strategiakaudelle 2022–2024 julkaistiin 11.6.2021.
Taloudelliset tavoitteet strategiakaudelle 2022–2024:
- Konsernin tavoitteena on saavuttaa noin 400 miljoonan euron liikevaihto ja noin 10 prosentin liikevoittomarginaali vuoden 2024 aikana.
- Samanaikaisesti yhtiön tavoitteena on laskea IFRS 16 -vuokrasopimusveloilla oikaistun nettovelan suhde liiketoiminnan operatiiviseen kassavirtaan alle kolmen.
- Yhtiön tavoitteena on jakaa osinkoa strategiakauden aikana.
Konsernin päivitetyn strategian painopisteet:
Kasvu:
- Kannattava kasvu Norjan ravintolamarkkinassa yritysostoin
- Friends & Brgrs -ketjun skaalaaminen valtakunnalliseksi
- Suuret ja kannattavat kaupunkihankkeet
Kannattavuus:
- Kustannussäästöohjelman jatkaminen
- Operatiivisen toiminnan tehostaminen
- Portfolion kehittäminen
- Tanskan käänneohjelman läpivienti
Nettovelka:
- Tulevaisuuden vahva operatiivinen käyttökate
- Eezy Oyj:n omistuksesta asteittainen luopuminen
- Omien osakkeiden käyttö yritysostoissa
Tulosohjeistus
NoHo Partners arvioi saavuttavansa tilikaudella 2022 yhteensä yli 300 miljoonan euron liikevaihdon ja yli 8,5 prosentin ravintolaliiketoiminnan liikevoittomarginaalin.
Visio
Pohjois-Euroopan johtava ravintola-alan yhtiö.
Arvot
Toimintaamme ja päätöksiämme ohjaavat yrittäjyys, ihmiset, laatu, kannattavuus ja vastuullisuus.