13.3.2024

NoHo Partners Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2023 on julkaistu

NoHo Partners Oyj, Pörssitiedote, 13.3.2024 klo 9.45

NoHo Partners Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2023 on julkaistu

NoHo Partners Oyj on julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2023. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, vastuullisuusraportin, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportin vuodelta 2023.

NoHo Partnersin virallinen konsernitilinpäätös on julkaistu European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona. ESEF-raportointivaatimusten mukaisesti tilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä ja liitetiedot XBRL block -merkeillä. Tilintarkastusyhteisö Ernst & Young Oy on antanut riippumattoman kohtuullisen varmuuden antavan varmennusraportin koskien NoHo Partners Oyj:n laatimaa ESEF-tilinpäätöstä. Varmennus on suoritettu ISAE 3000 (uudistettu) -varmennustoimeksiantostandardin mukaisesti.

Vuosikertomus 2023 on tämän tiedotteen liitteenä sekä PDF- että XHTML-muodossa, ja se on saatavilla myös osoitteessa www.noho.fi/sijoittajille.

Sanna Sandvall, sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja, puh. 040 760 0794

NoHo Partners Oyj

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni ja pohjoiseurooppalaisen ravintolamarkkinan luova uudistaja. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana Nasdaq Helsinkiin listautunut yhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan.

Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 300 ravintolaa Suomessa, Tanskassa, Norjassa ja Sveitsissä. Tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Sea Horse, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Friends & Brgrs, Campingen, Cock’s & Cows ja Holy Cow!. NoHo Partners työllistää sesongista riippuen noin 2 800 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna, ja yhtiön liikevaihto vuonna 2023 oli n. 370 miljoonaa euroa. NoHo Partnersin visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolayhtiö. Lisätietoja osoitteessa noho.fi.