Hyppää sisältöön

Norjan liiketoiminta

Monipuolinen, laajalle asiakaskunnalle suunnattu ravintolaportfolio  

NoHo Partners laajentui Norjaan keväällä 2019, kun 15 paikallista ravintolaa tuli osaksi portfoliotamme. Vahvistimme asemamme Norjan ravintolamarkkinassa vielä myöhemmin samana syksynä hankkimalla viisi suosittua ravintolaa Oslon markkina-alueelta ja Tromssasta. Tällä hetkellä meillä on Norjassa noin 25 ravintolaa.  

Norjan ravintolamarkkina on hyvin pirstaloitunut ja sen kokonaisarvo on noin 9 miljardia euroa. Kysyntä on tasaista läpi vuoden, mikä kertoo kehittyneestä ulkona syömisen kulttuurista. NoHo Partnersin ravintoloihin Norjassa kuuluvat muun muassa perinteikäs irlantilaispubi The Dubliner, viihderavintolakonsepti Camping, nuorison suosimat Kulturhuset ja Youngs sekä ruokaravintolat Grisen ja Colonel Mustard. 

Selvitämme strategisia vaihtoehtoja Norjan liiketoiminnan kannattavan kasvun vauhdittamiseksi ja markkinajohtajuuden saavuttamiseksi. 

Camping

Camping

Ravintolaliiketoiminnan lisäksi olemme enemmistöomistaja Norjasta lähtöisin olevassa minigolfin, baarin ja yökerhon yhdistävässä Camping-ketjussa, jonka olemme skaalanneet hankintahetken kolmesta Norjan yksiköstä 11 ravintolan ja neljän toimintamaan kansainväliseksi ketjuksi.  

25

Ravintolaa (noin)

41

Liikevaihto 2024 (milj. euroa)